ویژگی‌های توالت هوشمند

تا همین اواخر، حداقل در بعضی از مناطق دنیا، تنها بخشی از خانه که به نظر می‌رسید از دستگاه‌های هوشمند نسبتا ایمن است، حمام بود. این موضوع با معرفی توالت‌های هوشمند متحول شده است. آره. امروزه حتی توالت شما می‌تواند کمی هوش داشته باشد.
یک توالت هوشمند به دلیل انبوهی از ویژگی‌های راحت، مزایای بهداشتی و مزایای محیط‌ زیست برای بسیاری از افراد سرمایه‌گذاری ارزشمندی است. توالت‌های هوشمند با ویژگی‌های هوشمند متعدد معمولا قیمت بالایی دارند و اغلب شامل درب‌های خود تمیز شونده خودکار، خودکشی شونده و خودبسته می‌شوند.
در این مقاله، ویژگی‌های توالت هوشمند را بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید که آیا سرمایه‌گذاری در یک توالت برای شما ارزش پولی دارد یا خیر؟

بسیاری از مردم موافقند که توالت‌های هوشمند برای اکثر مردم ارزش پولی را که پرداخت می‌کنید را دارند. مثل مزایای دوش هوشمند و حمام هوشمد که ارزش خریدن را دارد. گفته می‌شود، اگر پول نقد دارید، احتمالا ارزش آن را ندارد که توالت فعلی خود را برای قرار دادن یک توالت هوشمند جدا کنید.

توالت هوشمند چندین مزیت دارد و برخی از این مزایا باعث می‌شود مقدار زیادی تغییر صرفه‌جویی کنید. توالت‌های هوشمند به همان اندازه عالی می‌توانند سازگار با محیط زیست باشند. شما معمولا می‌توانید توالت‌های هوشمند با قیمت‌های مناسب را پیدا کنید. با این حال، با هزینه بسیار کمتر، می‌توانید یک ضمیمه بیده به توالت موجود خود اضافه کنید.

اگر به هر حال قصد تعویض توالت را دارید، ممکن است یک توالت هوشمند ارزش ارتقاء داشته باشد. هنگامی که از یک توالت هوشمند همراه با بیده استفاده می‌کنید یا یک ضمیمه بیده به توالت موجود خود اضافه می‌کنید، در هزینه دستمال توالت نیز صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

توالت هوشمند

ویژگی‌های توالت هوشمند

توالت‌های هوشمند می‌توانند دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها باشند. هرچه بیشتر خرج کنید، زنگ‌ها و سوت‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.
برخی از ویژگی‌های توالت هوشمند عبارت است از:

  1. فلاشینگ هوشمند
  2. حفاظت از سرریز
  3. حفاظت از آب
  4. درب خود بسته
  5. بیده
  6. تنظیمات قابل تنظیم
  7. موسیقی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. فلاشینگ هوشمند

این مورد احتمالا یکی از ویژگی‌هایی است که هنگام داشتن یک توالت هوشمند بیشتر از همه دوست خواهید داشت. توالت‌های هوشمند می‌توانند خود را شستشو دهند! آن‌ها یک سنسور حرکت کوچک تعبیه شده اند. وقتی از توالت دور می‌شوید، سنسور این را تشخیص می‌دهد و توالت آب می‌کشد.

این برای اکثر خانواده‌ها عالی خواهد بود. از این گذشته، تقریبا همه ما فردی را می‌شناسیم که به خاطر «فراموش کردن» سیفون توالت بدنام است!

اگر از آن دسته افرادی هستید که در حین انجام کسب و کار خود از یک فلاش خوب لذت می‌برید، نگران نباشید. برخی از توالت‌های هوشمند بهتر موجود در بازار، زمانی که با کناره‌ی پای خود به آن‌ها ضربه می‌زنید، یک نیمه فلاش را انجام می‌دهند.

توالت هوشمند

2. حفاظت از سرریز

برام مهم نیست کی هستی من ۱۰۰٪ مطمئن هستم که در مقطعی با یک توالت پر از آب روبرو شده‌اید.

این زمانی اتفاق می‌افتد که توالت شما گرفتگی دارد، اما شما تصمیم می‌گیرید به هر حال توالت را بشویید. البته آبی که در آن می‌ریزید جایی جز بالا رفتن ندارد. این می‌تواند باعث سرریز شدن توالت شود و یک آشفتگی بسیار بد ایجاد کند.

اکثر توالت‌های هوشمند، حتی ارزان‌ترین توالت‌های موجود در بازار، دارای محافظ سرریز داخلی هستند. این بدان معنی است که در صورت انسداد توالت سیفون نمی‌رود. این به شما فرصتی می‌دهد تا خودتان آن را تمیز کنید. (متاسفانه، توالت‌هایی که می‌توانند خود را باز کنند، هنوز در بازار وجود ندارند.)

3. حفاظت از آب

اکثر توالت‌های هوشمند نسبت به توالت استاندارد شما آب بسیار کمتری مصرف می‌کنند. در عصری که همه چیز شخصی و سفارشی شده است، توالت هوشمند شما تفاوتی نخواهد داشت. باور کنید یا نه، حسگرهای داخلی برای اندازه گیری فشار آب مورد نیاز برای پاک کردن کاسه برای هر «رویداد» دارد.

مطمئنا، صرفه جویی در قبض آب شما ممکن است لزوما زیاد نباشد، اما یک ریال پس‌انداز شده یک ریال به دست آمده است، درست است؟

توالت هوشمند

4. درب خود بسته

بله! بسیاری از توالت‌های هوشمند موجود در بازار دارای درب خود بسته شونده هستند و برخی با درب آهسته بسته می‌شوند. این به این معنی است که شما لازم نیست نگران باشید که وقتی درب توالت بسته می‌شود، یک صدای محکم وجود دارد.

5. بیده

یک بیده می‌تواند جای دستمال توالت را با ریختن آب برای تمیز کردن قسمت پشتی شما بگیرد. (بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که بهداشتی‌تر از استفاده از دستمال توالت است.) برخی از توالت‌های هوشمند بهتر با بیده دارای خشک‌کن نیز هستند. این باعث صرفه جویی در زمان می‌شود و بعد از آن احساس تمیزی مضحکی خواهید داشت. اگر به یک بیده علاقه‌مند هستید، مقاله ما را بخوانید چگونه قیمتی مناسب توالت خود را می‌خواهید داشته باشید تا مطمئن شوید که قیمت مناسبی را خریداری می‌کنید.

6. تنظیمات قابل تنظیم

توالت‌های هوشمند دارای تنظیمات قابل تنظیم خواهند بود. این بدان معناست که می‌توانید بر اساس وزن و ترجیحات هر یک از افراد خانواده در استفاده از توالت، میزان فشار بیده را برنامه ریزی کنید. سپس توالت هوشمند به طور خودکار خود را بر اساس فردی که روی آن نشسته تنظیم می‌کند!

7. موسیقی

برخی از توالت‌های هوشمند حتی دارای موسیقی هستند. اکنون، بسیاری از ما یک کتاب خوب را به موسیقی ترجیح می‌دهیم. اما فقط بدانید که بسته به مدل توالتی که انتخاب می‌کنید، ممکن است بتوانید تلفن خود را به بلندگوی توالت هوشمند متصل کنید یا بتوانید آهنگ‌های MP3 را روی آن ذخیره کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *