نحوه انتخاب اندازه‌ کاشی

اندازه و ضخامت کاشی در یک اتاق تاثیر می‌گذارند، ظاهر یک فضای بزرگتر؟
یک عنصر چشم نواز جسور و رنگارنگ روی یک دیوار؟ یا یک آشپزخانه پر زرق و برق؟ همه اینها بسیار متفاوت هستند و بنابراین به کاشی‌هایی با اندازه‌های بسیار متفاوت نیاز است.

سبک حمام

ابتدا، بیایید به یک حمام جمع و جور فکر کنیم و اینکه کدام کاشی‌ها فضا را بهینه می‌کنند تا حس فضای وسیع‌تری به آن بدهد. برای برخی این امر بدیهی به نظر می‌رسد، اما اغلب از ما خواسته می‌شود که در مورد اندازه کاشی برای حمام، به خصوص حمام‌های کوچکتر، افراد را راهنمایی کنیم. بهترین فلسفه برای رفتن به حمام کوچک کاشی کوچک است.
کاشی‌های بزرگ برای کف حمام به شرط رعایت اصول شیب‌بندی یا جابه جایی کفش شور به گوشه‌ها کاملاً مناسب هستند اما هنگام کاشی کاری یک قسمت دوش یا دیوار، جذاب‌تر و موثرتر است که به سراغ کاشی‌های کوچک‌تر بروید. کاشی مستطیلی به کشیده شدن دیوار (هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی) به همان روشی که به صورت راه راه‌ها انجام می‌شود کمک می‌کند که انتخاب کاشی‌هایی مانند کاشی مرجان از نمایندگی فروش کاشی مرجان در این زمینه بسیار مفید است.
نحوه انتخاب اندازه‌ کاشی به الگو نیاز دارد، یک الگوی مناسب را امتحان کنید، زیرا این به بزرگتر شدن ظاهر اتاق کمک می‌کند و در عین حال چشم را به سمت بالا می‌کشد. برای یک حمام بزرگتر، مخلوطی از کاشی‌های دیواری کوچک و کاشی‌های بزرگ بهترین نتیجه را دارد. کاشی کف بزرگی مانند کاشی مرجان را در اندازه ۱۰۰×۱۰۰ یا بزرگتر انتخاب کنید، این کاشی را می‌توان هم روی کف و هم روی دیوارها کاشی کرد تا ظاهری منسجم داشته باشد.
برای شکستن گستره وسیعی از کاشی‌های بزرگ‌تر، یا اضافه کردن رنگی به رنگ، یک دیوار موزاییک مانند را امتحان کنید. موزائیک‌ها افزودنی زیبا به فضای کاشی کاری شده هستند و فضایی مجلل ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند که منطقه جادار باشد اما بی‌روح نباشد.
کاشی‌های بزرگ به خطوط دوغاب کمتری نیاز دارند که برای اتاق بزرگ‌تر مناسب‌تر است، اما فضای دوش از کاشی‌های پیچیده‌تر رشد می‌کند و آن را به نقطه کانونی اصلی اتاق تبدیل می‌کند

انتخاب کاشی کف

سبک آشپزخانه

یکی از ویژگی‌های کلیدی در آشپزخانه، کاشی بین کابینتی است، بنابراین می‌خواهید آن را به بهترین شکل انجام دهید. راه‌های زیادی برای اندازه گیری وجود دارد، اما موثرترین و محبوب‌ترین آن‌ها انتخاب کاشی‌های کوچکتر است. گاهی اوقات موزاییک‌ها انتخاب خوبی هستند، اما با وجود خطوط دوغاب زیاد، ممکن است نیاز به نگهداری زیادی در فضای آشپزخانه داشته باشد.
کاشی‌های شش ضلعی انتخابی موثر هستند که به آن حسی مدرن اضافه می‌کنند. اینها را به یک طراحی آشپزخانه مینیمال اضافه کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشید و آن‌ها را نسبتا کوچک نگه دارید تا مطمئن شوید که برای چشم زیباتر هستند. یک انتخاب بی‌نهایت و جذاب، انتخاب یک چسب آجری خطی با یک کاشی به اندازه ۱۰*۱۰ سانتی متر است، مانند کاشی‌های سایز مترو.
تمیز کردن آسان، پیچیده و در عین حال ظریف و شکل و اندازه کلاسیک برای یک آشپزخانه برای همیشه. برای یک کف آشپزخانه کاربردی، کاشی بزرگتر را انتخاب کنید. تمیز نگه داشتن و نگهداری از کاشی‌ها با خطوط دوغاب کمتر بسیار آسان است، به این معنی که مکان‌های کمتری را از کاشی‌های کوچک و مزاحم می‌توانند پنهان کنند! با انتخاب کاشی‌هایی با رنگ متوسط ​​با لعاب مات، آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری تمیزتر نگه می‌دارید و در عین حال زیبایی مینیمالیستی مدرن را حفظ می‌کنید.
اگر به دنبال چیزی کمی بیشتر از این حد هستید، یک محدوده مدولار، که از ترکیبی تصادفی از اندازه‌های کاشی تشکیل شده است، احساس کلاسیک سنگ پرچم را تقلید می‌کند

ابعاد کاشی

حفظ سبک خود

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه کاشی‌های خود را نگهداری کنید تا برای مدت طولانی‌تری جدیدتر به نظر برسند؟ برای دریافت برخی نکات و ایده‌های مفید، از کارشناسان ما در کلینیک ساختمانی رجبیان کمک بخواهید.
چسبیدن به اندازه‌های استاندارد کاشی، یعنی یک کاشی مربع کوچک یا یک کاشی مستطیلی بزرگ برای کف آسان است. بله، گاهی اوقات با این اندازه مناسب است، اما اغلب می‌توانید خیلی بهتر و زیباتر انجام دهید. ابتدا زمانی را برای تجزیه و تحلیل تأثیری که می‌خواهید ایجاد کنید اختصاص دهید و به این فکر کنید که چه اندازه کاشی در فضای شما بهتر عمل می‌کند. و البته، از این روند لذت ببرید!

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *