بزرگ کردن فضای حمام کوچک

بزرگ کردن فضای حمام کوچک با انجام راهکارهای بسیار ساده و کم هزینه امکان‌پذیر است، در ادامه بعضی از این روش‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

بزرگ کردن فضای حمام کوچک

بزرگ کردن فضای حمام کوچک با روش‌های زیرامکان‌پذیر است که عبارتند از:

  1. کاشی را به صورت عمودی بچینید
  2. از روشویی بدون پایه استفاده کنید تا کاشی حمام قابل مشاهده باشد
  3. کاشی‌های حمام موجود خود را اصلاح کنید
  4. یک آینه دیوار به دیوار بین کاشی‌های حمام اضافه کنید
  5. از کاشی‌های کوچک در حمام کوچک استفاده کنید تا بزرگ‌تر به نظر برسد

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

حمام بزرگ

1. کاشی را به صورت عمودی بچینید

یکی از روش‌های بزرگ‌تر نشان دادن حمام کوچک چیدن کاشی‌ها به صورت عمودی است، اگر سقف حمام شما واقعا کم باشد، می‌تواند بسیار کوچکتر از آنچه هست به نظر برسد.
این می‌تواند به یک اتاق کوچک حس غار مانندی بدهد که آن چیزی نیست که هنگام استراحت در وان حمام می‌خواهید.

پوشیدن راه راه‌های عمودی شما را قد بلندتر نشان می‌دهد و می‌توانید از همین اصل برای تاثیرگذاری خوب در هنگام کاشی کاری حمام استفاده کنید. اگر سقف کم باشد، قرار دادن کاشی‌های دیواری به‌ جای افقی، به‌ صورت عمودی باعث افزایش ارتفاع می‌شود.

2. از روشویی بدون پایه استفاده کنید تا کاشی حمام قابل مشاهده باشد

انتخاب کاشی حمام می‌تواند فضای آن را بسیار جادارتر کند، اما اگر کاشی‌های جدید و زیبای شما در پشت مبلمان حجیم پنهان شوند، ممکن است اثر آن از بین برود.
برای اینکه یک حمام کوچک گسترده‌تر به نظر برسد، باید همه چیز را مطبوع نگه دارید و اجازه دهید که چشم بدون وقفه ناگهانی در اتاق بچرخد.

قرار دادن روشویی بدون پایه روی دیوار باعث می‌شود که کاشی کاری در اطراف دستگاه قابل مشاهده باشد که باعث می‌شود حمام بزرگتر به نظر برسد. یونیت‌های شناور نیز بسیار راحت‌تر از مبلمان ایستاده تمیز می‌شوند.

حمام بزرگ

3. کاشی‌های حمام موجود خود را اصلاح کنید

قبل از خرد کردن کاشی‌ها و برنامه ریزی برای بزرگ کردن فضای حمام کوچک ابتدا بررسی کنید که آیا کاشی‌های شما فقط به یک تغییر خوب نیاز ندارند. با گذشت زمان، دوغاب تمایل به تغییر رنگ یا فرسودگی دارد. خطوط مانند گذشته روشن نیستند و این می‌تواند فضای حمام را کوچکتر از آنچه هست نشان دهد.

به سادگی تعویض یا تمیز کردن دوغاب بین کاشی‌ها به طوری که سفید درخشان باشد، اغلب می‌تواند درخششی تازه به حمام اضافه کند که بزرگتر به نظر برسد. چندین محصول طراحی شده خاص، دوغاب کاشی خاکستری خسته شما را در کمترین زمان به سفید براق تبدیل می‌کند.

حمام بزرگ

4. یک آینه دیوار به دیوار بین کاشی‌های حمام اضافه کنید

اگر یک حمام باریک با دیوار انتهایی دارید، این کار به خوبی انجام خواهد شد. کاشی‌های قالب بلند را به صورت افقی در هر دو طرف خط بکشید. سپس یک آینه تمام دیوار به دیوار در پشت دیوار حمام اضافه کنید. خطوط مستقیم کاشی‌های طولانی منتهی به آینه منعکس می‌شوند و اندازه حمام بلافاصله دو برابر می‌شود.

آینه دیوار به دیوار لازم نیست تمام دیوار را بپوشاند، اما باید هر دو طرف چپ و راست را لمس کند. اطراف آینه را می‌توان با استفاده از همان رنگ دیوارهای کناری یا با رنگ ویژگی‌های متضاد متضاد کاشی کاری کرد.

به خاطر داشته باشید، اگر این گزینه را انتخاب می‌کنید، تمیز نگه داشتن یک آینه بزرگ در فضایی که مقدار زیادی آب می‌بیند بسیار بسیار دشوار است. همچنین خود را بشناسید. اگر فردی هستید که روشویی درهم و برهم دارید، یک آینه از نظر بصری به هم ریختگی شما را دو چندان می‌کند و هیچ چیز فضایی را کوچکتر از بهم ریختگی ایجاد نمی‌کند.

حمام بزرگ

5. از کاشی‌های کوچک در حمام کوچک استفاده کنید تا بزرگ‌تر به نظر برسد

اگرچه معمولا توصیه می‌شود کاشی‌های بزرگ‌تر را برای منطقه‌ای که می‌خواهید بزرگ‌تر به نظر برسد از فروشگاه‌های فروش کاشی و سرامیک انتخاب کنید، اگر حمام شما کوچک است، نصب کاشی‌های بزرگ ممکن است عملی نباشد.
در این مورد، به یاد داشته باشید که کاشی‌ها را به رنگ روشن نگه دارید. همچنین، اعتماد به نفس داشته باشید و یک کاشی با اندازه متوسط ​​ «ایمن» را انتخاب نکنید که جلوه طرح‌دار مورد نظرتان را از بین ببرد.

چیزی ریز مانند کاشی کوچک را انتخاب کنید تا تکه‌های آن بی‌شمار باشد که باعث ایجاد توهم فضا می‌شود. به هر حال، اگر مغز ما نتواند آن‌ها را بشمارد، پس باید منطقه وسیعی باشد! مطمئن شوید که اتاق را از هر طرف با کاشی‌های کوچک غرق نکنید. یک منطقه را انتخاب کنید و بقیه کاشی‌ها را سبک و خنثی نگه دارید.

اگر از این گزینه استفاده می‌کنید به خاطر داشته باشید که نگهداری دوغاب بسیار سخت‌تر از کاشی است. هر چه دوغاب بیشتری داشته باشید، باید دوغاب بیشتری را بشویید و مهر و موم کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *