ایده‌ها برای حمام هوشمند

در ادامه جالب‌ترین ایده‌ها برای حمام هوشمند را برای شما ارائه می‌دهیم.

بهترین ایده‌ها برای حمام هوشمند

بهترین ایده‌ها برای حمام هوشمند عبارتند از:

  1. شیر حمام بدون لمس
  2. دوش هوشمند
  3. سر دوش LED
  4. پنکه حمام هوشمند

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. شیر حمام بدون لمس

از زمان همه‌گیری کرونا، بیشتر مردم نسبت به میکروب‌های حمام هوشیارتر از همیشه هستند. منظورم این است که اگر به این فکر می‌کنید که کسی چه زمانی شیر آب را لمس می‌کند، دیری نپایید که شما از این کار ناراحت می‌شوید.

اما پس از آن به یک شیر آب حمام بدون لمس فکر کنید. این به این معنی است که یک سنسور حرکتی وجود دارد که وقتی دستان خود را در مقابل آن تکان می‌دهید، آب جاری می‌شود. وقتی دستان خود را بردارید، آب می‌رود. احتمالا در رستوران‌ها یا سرویس‌های بهداشتی هتل با این موارد مواجه شده‌اید.

اما اکنون شیرآلات بدون لمس در خانه‌های فردی ظاهر می‌شوند. چرا که نه؟ جلوگیری از انتشار میکروب‌ها یک فرآیند ایده عالی است که فقط می‌تواند سلامت و بهداشت را بهبود بخشد. شیرآلات بدون لمس یکی از بهترین تجهیزات و لوازم جانبی حمام هوشمند می‌باشد.
شیر آب اتوماتیک با سنسور بدون لمس، شیر آبشاری با ظاهری منحصر به فرد است که از برنج با کیفیت بالا ساخته شده است.
این سنسور دارای یک LED تعبیه شده با تغییر رنگ است که بسته به گرم یا سرد بودن آب متناوب می‌شود. LED با سرعت جریان آب تغذیه می‌شود، بنابراین یک طراحی واقعا خلاقانه است.

حمام هوشمند

2. دوش هوشمند

مزایای دوش هوشمند فوق‌العاده است، با یک دوش هوشمند، می‌توانید دوش خود را طوری تنظیم کنید که فقط برای مدت زمان مشخصی اجرا شود. همچنین می‌توانید برای هر یک از اعضای خانواده که از دوش استفاده می‌کنند، اولویت‌ها را تعیین کنید.

بنابراین فرض کنید دختر نوجوان شما دوست دارد ۳۰ دقیقه دوش بگیرد، شما می‌توانید آن را به ۱۵ دقیقه محدود کنید. و فرض کنید پسر ۶ ساله شما دوست دارد فقط ۱ دقیقه دوش بگیرد و شما نگران این هستید که او آب را خیلی داغ کند. . می‌توانید هم زمان و هم دما را برای او تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید با دستورات صوتی دوش را خاموش و روشن کنید. نکته‌ای که در مورد دوش هوشمند وجود دارد این است: شما می‌توانید حمام فعلی خود را با هزینه بسیار کمتری نسبت به دریافت یک سیستم دوش هوشمند جدید ارتقا دهید تا «هوشمند» شود.

3. سر دوش LED

این سرهای دوش فوق العاده خنک در حالی که شما آرام هستید رنگ خود را تغییر می‌دهند. اما آن‌ها از باتری یا برق استفاده نمی‌کنند. در عوض، فشار آب باعث می‌شود که یک توربین کوچک بچرخد و رنگ چراغ‌های LED را تغییر دهد.

حتی می‌توانید مدلی تهیه کنید که چراغ‌ها را با توجه به دمای آب تغییر می‌دهد. این حالت می‌تواند به شما کمک کند کودکان خردسال، حیوانات خانگی، افراد مسن و هر کسی که پوست حساس‌تری دارد را ایمن نگه دارید.

پانل دوش استیل ضد زنگ شامل موارد زیر است:
پانل دوش لوکس با نمایشگر دمای LED داخلی، سر دوش با LED بالای سر، جت‌های ماساژ بدن با قدرت بالا، خروجی وان، و گرز دوش دستی چند منظوره با کارایی بالا وسوئیچ‌های چند خروجی که اثرات آب چند ترکیبی را کنترل می‌کند، با ۴ نازل جت قابل تنظیم برای ماساژ پاور مه و دوش دستی با ۳ تنظیم

برخی از این سر دوش‌ها روغن‌های ضروری را نیز آزاد می‌کنند که برای مو و پوست عالی هستند. برخی از آن‌ها دارای فشار بالا با پایه ثابت هستند، در حالی که برخی دیگر به صورت دستی طراحی شده‌اند.

حمام هوشمند

4. پنکه حمام هوشمند

در حالی که ممکن است فکر نکنید یک پنکه حمام می‌تواند جالب باشد، یک پنکه حمام هوشمند مطمئنا می‌تواند جالب باشد. اول از همه، زمانی که حمام به سطح خاصی از رطوبت می‌رسد، می‌تواند به طور خودکار حس کند و سپس روشن شود.

کپک حمام یک مشکل بزرگ اما رایج است و به راحتی می‌تواند هزینه زیادی برای صاحبان خانه داشته باشد. مشکل این است که اغلب زمانی که می‌توانید کپک را با چشم غیرمسلح ببینید، قبلا در داخل دیوارهای شما رشد کرده است. با فن حمام هوشمند حساس به رطوبت، می‌توانید رشد کپک را قبل از شروع آن متوقف کنید. یک پنکه حمام هوشمند دارای یک چراغ LED قابل تنظیم است که دارای تنظیم نور روز و شب است. این پنکه هوشمند هم دارای سنسور حرکت و هم سنسور رطوبت است.

همچنین می‌توانید با تنظیم از پیش تعیین شده ردیاب حرکت برای خاموش کردن فن ۱۰ دقیقه پس از خروج شخصی از حمام، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. (چند وقت یکبار پنکه حمام ساعت‌ها قبل از اینکه کسی متوجه شود کار می‌کند؟

برخی از فن‌های حمام هوشمند حتی دارای چراغ‌های LED و فناوری بلوتوث هستند. درباره نحوه عملکرد پنکه‌های حمام هوشمند بیشتر بخوانید و بهترین انتخاب‌های من را دریافت کنید.
با اضافه شدن تنها یک یا دو لوازم جانبی حمام هوشمند، متوجه ارتقاء در زندگی روزمره خود و احتمالا کاهش در قبض آب یا انرژی خود خواهید شد. نکته خوب در مورد فناوری حمام هوشمند این است که کارهای روزانه را برای شما راحت‌تر می‌کند و برای محیط زیست مفید است.

حمام هوشمند

بنابراین لوازم جانبی حمام هوشمند مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از آنجا شروع کنید.

متوجه خواهید شد که ویژگی‌ها همپوشانی زیادی دارند، بنابراین اگر متوجه شدید که به تازگی یک آینه حمام هوشمند خریداری کرده‌اید که دارای فناوری بلوتوث داخلی است، به دنبال یک پنکه حمام هوشمند با نور LED به جای بلوتوث بروید.

و چرا یک فناوری حمام هوشمند را امتحان نکنید که شما را یک قدم به جلو نبرد؟ مانند یک صندلی توالت گرم شده یا یک سر دوش با قابلیت تغییر LED.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *