لوازم جانبی حمام هوشمند

دو نکته در مورد فناوری‌های حمام هوشمند وجود دارد: ۱) آن‌ها زندگی را آسان‌تر و سرگرم کننده‌تر می‌کنند و ۲) انرژی کارآمد هستند که هم برای محیط زیست و هم برای جیب شما خوب است. به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید اشتباه کنید. اگرچه فناوری‌های حمام هوشمند می‌توانند هزینه اولیه کمی داشته باشند، اما احتمالا در دراز مدت سرمایه‌گذاری خود را جبران خواهید کرد.
در هر لوازم جانبی حمام هوشمند چندین ویژگی وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید یک آینه حمام هوشمند با بلندگوهای بلوتوث داخلی تهیه کنید یا می‌توانید یک پنکه حمام هوشمند با چراغ‌های LED تهیه کنید که به معنای واقعی کلمه میلیون‌ها گزینه رنگ قابل برنامه‌ریزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر فناوری‌های حمام هوشمند به الکسا یا کورتانا متصل می‌شوند تا دستورات صوتی را مجاز کنند و اکثر آن‌ها توسط یک پنل حمام هوشمند کنترل می‌شوند که می‌توانید آن را روی دیوار یا از تلفن هوشمند خود نصب کنید.

لوازم جانبی حمام هوشمند

بیایید ۱۰ لوازم جانبی حمام هوشمند که زندگی را تغییر می‌دهند برای سال آینده بررسی کنیم. برای تبدیل حمام خود به مهمانی یا صرفه جویی قابل توجهی در انرژی و کمک به محیط زیست، نیازی به استفاده از همه آن‌ها ندارید.

  1. توالت حمام هوشمند
  2. روشنایی هوشمند حمام
  3. وان حمام هوشمند
  4. آینه حمام بدون بخار
  5. آینه حمام بلوتوث

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

حمام هوشمند

1. توالت حمام هوشمند

توالت‌های هوشمند طیفی از ویژگی‌های سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهند که زندگی را کمی راحت‌تر و کم‌تر می‌سازد… خوب، بدبخت.

آیا می‌دانستید که بسیاری از توالت‌های هوشمند خود تمیز شونده و خود شویی هستند؟ دیگر نیازی به خم شدن و مالش دادن کاسه نیست. یا تخلیه کاسه توالت فرنگی هم زمانی که فراموش کرده‌اند سیفون آب را بکشند.

علاوه بر این، یک توالت هوشمند با دستشویی بیده‌ای که بسیاری دارند، می‌تواند بسیار بهداشتی‌تر از پاک کردن با دستمال توالت باشد. به علاوه، دیگر مجبور نخواهید بود تقریبا به همان اندازه برای دستمال توالت هزینه کنید. برد – برد.

توالت هوشمند دارای حالت خود شستشو و خود تمیز شوندگی است. ساخته شده از سرامیک مرغوب، دارای کاسه‌ای کشیده است که برخی افراد آن را راحت‌تر می‌دانند. از مراکز معتبر فروش کاشی و سرامیک می‌توانید سرامیک مرغوب و با کیفیتی را خریداری کنید.
اگرچه قیمت بالایی دارد، اما ویژگی‌های بسیار خوبی دارد، از جمله صندلی گرم شونده، بسته شدن نرم، درب و شستشوی خودکار و چراغ شب. مزایای دیگری که می‌توانید در توالت‌های حمام هوشمند بیابید عبارتند از حفاظت از سرریز و حفظ آب. توالت‌های هوشمند نیز اغلب بدون مخزن هستند.

2. روشنایی هوشمند حمام

آیا دوست ندارید یک ردیاب حرکتی که به‌طور خودکار چراغ‌ها را هنگامی که شما یا بچه‌هایتان از حمام خارج می‌شوید خاموش کند و در صورتحساب انرژی شما صرفه‌جویی کند؟

در حالی که لامپ‌ها و لامپ‌های حمام هوشمند ممکن است کمی بیشتر از لامپ‌ها و لامپ‌های معمولی در قسمت جلویی قیمت داشته باشند، اما بیشتر آن‌ها عمر بسیار طولانی‌تری دارند.

یا در مورد انتخاب از بین ۵۰۰۰۰ دمای رنگ سفید برای بدست آوردن دمای دقیقی که ترجیح می‌دهید چطور؟ یا ایجاد حال و هوا با یکی از میلیون‌ها رنگ روشن؟ همه اینها با استفاده از برنامه‌ای که به همراه چراغ‌های هوشمند حمام شما ارائه می‌شود امکان‌پذیر است.

چراغ حمام LED ضد آب دارای طراحی براقی است که همسطح تا سقف است. پس از نصب، به سادگی برنامه را در تلفن خود دانلود کنید و ویژگی‌ها را از هر کجا کنترل کنید. برخی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌ها عبارتند از ۱۶ میلیون رنگ (به طور جدی!)، ادغام الکسا، و دیمر.

حمام هوشمند

3. وان حمام هوشمند

یک وان بی‌نهایت هوشمند تجربه خیساندن به سبک ژاپنی را به کاربران امکان می‌دهد. وان را با فرمان صوتی کار می‌کند، گزینه‌های کروموتراپی، رایحه درمانی را ارائه می‌دهد و مه ایجاد می‌کند که روی آب شناور می‌شود.
همانطور که اگر این وان بی‌نهایت جدید به اندازه کافی خنک نیست، یک شیر آب معمولی ندارد. در عوض، وان حمام از پایین پر می‌شود.

4. آینه حمام بدون بخار

این فناوری هوشمند بخار آینه حمام شما را از بین می‌برد! چه کسی می‌دانست که با این آینه هوشمند می‌توان یکی از مزاحمت‌های کوچک زندگی را برای همیشه ناپدید کرد؟ اینها تازه واردان به انقلاب خانه‌های هوشمند هستند. آن‌ها از یک پانل گرم کننده در پشت سطح آینه استفاده می‌کنند تا تراکم ناشی از دوش یا حمام را از بین ببرند.

آینه حمام «ضد مه» نیز نامیده می‌شود، این آینه‌ها دوش گرفتن و سپس اصلاح یا آرایش کردن را آسان‌تر می‌کنند، بدون اینکه نیازی به تهویه هوا در حمام باشد. یکی دیگر از مزایای عالی این است که با این آینه‌ها احتمال ابتلا به کپک حمام کمتر است. بسیاری به شما اجازه می‌دهند دمای رنگ را کنترل کنید و چراغ‌های LED داخلی داشته باشید.

آینه خانگی همچنین با سنسور لمسی هوشمند و البته بدون بخار قابل تنظیم است. شما می‌توانید دمای رنگ و همچنین روشنایی را با حسگر لمسی روی آینه کنترل کنید. یا می‌توانید از سوئیچ دیواری برای روشن و خاموش کردن آن استفاده کنید.

حمام هوشمند

5. آینه حمام بلوتوث

آیا شما اهل آوازخوانی در وان یا دوش هستید؟ اگر چنین است، گوش کنید!

یک تغییر در آینه حمام هوشمند وجود دارد، آینه بلوتوث حمام. این اسپیکرها دارای بلندگوهای بلوتوث هستند و به وای فای متصل می‌شوند و به شما امکان می‌دهند موسیقی را به حمام پخش کنید. در حالی که می‌توانید از رادیو دوش استفاده کنید، صدا معمولا ضعیف است و اغلب با استاتیک مواجه می‌شوید. و می‌توانید گوشی هوشمند خود را روی روشویی حمام قرار دهید و به این ترتیب موسیقی پخش کنید. اما با خیس شدن گوشی خود در خطر آسیب دیدن آن هستید و همچنین کیفیت صدا تقریبا به خوبی نخواهد بود.
وارد آینه بلوتوث حمام شوید.

شما نه تنها می‌توانید موسیقی دلخواه خود را پخش کنید، بلکه می‌توانید از طریق آینه با تلفن صحبت کنید (دوباره تلفن خود را از آب دور نگه دارید). بسیاری از این موارد در صورت جفت شدن با دستیار خانگی مانند الکسا به دستورات صوتی پاسخ می‌دهند. بسیاری از آینه‌های بلوتوث حمام دارای چراغ‌های هوشمند LED داخلی هستند که به شما امکان می‌دهد حالت حمام را تنظیم کنید.

اگر حمام بزرگی دارید، آینه حمام با بلندگوهای بلوتوث یکی از بهترین مدل‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید. هر چهار طرف آینه با چراغ‌های LED برای مشاهده کامل حاشیه‌سازی شده‌اند و می‌توانید با استفاده از بلندگوها هم به دستگاه بلوتوث خود گوش دهید و هم با آن ارتباط برقرار کنید. بهتر از این، چراغ‌ها ۵۰۰۰۰ ساعت دوام می‌آورند و نسبت به چراغ‌های معمولی مصرف انرژی بسیار بیشتری دارند و حتی یک مدل وجود دارد که دارای فناوری بلوتوث با فناوری بدون بخار است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *