انتخاب کاشی‌های برجسته در حمام

آب و صابون (یا خمیر دندان) اغلب روی دیوار پشت روشویی می‌پاشند و باعث ایجاد آشفتگی و کثیفی می‌شوند! کاشی‌های برجسته می‌توانند ناحیه را مرتب و منظم نگه دارند و در عین حال تمیز کردن آن را بسیار آسان می‌کنند! کاشی‌های برجسته را به عنوان حاشیه چربی بالای روشویی اضافه کنید. از ترکیبی از سایه‌ها و رنگ‌ها برای ایجاد یک اثر هنری استفاده کنید، کاشی‌های شاخص نباید فقط کاربردی باشند، آن‌ها می‌توانند شیک نیز باشند و یک ویژگی چشم نواز ایجاد کنند که لازم است با انتخاب کاشی‌های برجسته در حمام آشنا باشید.

یک طرح دیواری را با استفاده از کاشی‌های برجسته روی یک دیوار ساده اضافه کنید. کاشی‌های برجسته را به‌ عنوان حاشیه‌های پیمایشی با کاشی‌های دارای بافت اطراف شیرآلات اضافه کنید.

یک حاشیه در اطراف کابینت اضافه کنید. کاشی‌های برجسته را می‌توان روی کابینت حمام چسباند. قبل از اینکه این روش را امتحان کنید در مورد روش‌های صحیح تحقیق کنید!
نکته: مراقب باشید که چگونه از کاشی‌های برجسته برای پشت روشویی استفاده می‌کنید. این فضا یک نقطه کانونی در حمام است، بنابراین کاشی‌ها باید بزرگ و جسور یا ظریف باشند! به سادگی از یک یا دو کاشی نواری استفاده نکنید!

کاشی شاخص حمام

نحوه انتخاب کاشی‌های برجسته در حمام

راه‌های زیادی برای استفاده از کاشی‌های برجسته در حمام وجود دارد. اجازه دهید تخیل شما اجرا شود! با استفاده از کاشی‌های برجسته در اطراف قرنیز، دیوارها یا به سادگی اطراف شیرها، یک حاشیه پشت روشویی اضافه کنید. طرح‌های روبان و مواج، مستطیل، بلند و نازک یا پررنگ و پهن، کاشی‌های برجسته برای فضای دوش ساخته شده‌اند!

با انتخاب کاشی حمام زیبا و استاندارد از فروشگاه‌های معتبر فروش کاشی و سرامیک چیزی منحصر به فرد طراحی کنید! با افزودن کاشی‌های برجسته به دیوار و ساختن قفسه‌های ضد آب در اطراف آن‌ها، یک طاقچه در حمام ایجاد کنید.

نحوه انتخاب کاشی‌های حمام برجسته در اطراف وان

برای کسانی که دوست دارند در وان استراحت کنند، اینجاست که سبک طراحی شما می‌درخشد! کاشی‌های برجسته را اضافه کنید تا یک حاشیه در اطراف وان ایجاد کنید. فضایی عالی برای لوازم آرایش و یک لیوان نوشیدنی در حین حمام کردن! از کاشی‌های برجسته در اطراف وان ایستاده خود برای ایجاد یک مرکز شیک در فضا استفاده کنید!

با استفاده از کاشی‌های برجسته، یک پس زمینه عمودی در پشت وان اضافه کنید یک نوار کاشی برجسته در اطراف دیوارهای وان را امتحان کنید یک فرش موزاییک نمایشی روی زمین مقابل وان ایجاد کنید

کاشی شاخص حمام

کاشی‌های حمام شاخص چقدر هزینه دارند؟

هنگام انتخاب کاشی‌های حمام برجسته با قیمت عمده صرفه‌جویی زیادی کنید، شما می‌توانید کلینیک ساختمانی رجبیان را برای قیمت عمده فروشی کاشی‌های برجسته خود خریداری کنید. این مجموعه دارای طیف گسترده‌ای از مصالح و سبک‌های کاشی است. مجموعه‌های سرگرم کننده و فانتزی نیز وجود دارد.

انواع مختلفی از کاشی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، تنها کافی است از اصول انتخاب کاشی اطلاع داشته باشید، به یاد داشته باشید، هر کاشی که در معرض رطوبت است ممکن است نیاز به آب‌بندی داشته باشد. و دوغاب بین کاشی‌ها قطعا نیاز به آب‌بندی دارد.

هنگامی که کاشی‌های اصلی خود را انتخاب کردید، یک کاشی برجسته حمام را انتخاب خواهید کرد. این پیشنهادات را برای انتخاب کاشی‌های برجسته برای دیوارها و کف حمام، پشت دوش دنبال کنید.

نحوه انتخاب کاشی‌های برجسته برای دیوارها و کف

همه کاشی‌های حمام در معرض رطوبت هستند، بنابراین کاشی‌ای که برای دیوارها و کف انتخاب می‌کنید باید بتواند رطوبت را بدون محو شدن یا ترک خوردن تحمل کند! از آنجایی که طبقات دارای ترافیک مناسبی هستند، تمام کاشی‌های برجسته باید در برابر خراشیدگی و مقاوم در برابر سایش، تمیز نگه داشتن آسان و بدون لغزش باشند.

این مواد کاشی برجسته را برای دیوارها و کف حمام امتحان کنید:

  1. سرامیک لعابدار
  2. سنگ مرمر
  3. سرامیک پرسلان لعابدار
  4. سنگ

برای کاشی‌های کف مهم است که لغزنده نشوند. به همین دلیل است که می‌خواهید کاشی مناسب را انتخاب کنید. کاشی‌های بافت دار خاصیت ضد لغزش دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقالات دیگر ما در سایت را بخوانید یا از کارشناسان ما در کلینیک ساختمانی رجبیان کمک بخواهید.

کاشی شاخص حمام

انتخاب کاشی‌های برجسته برای پشت روشویی

کاشی پشت روشویی در حمام یک راه عالی برای بیان یک مفهوم زیبا است، اما کاشی‌های برجسته‌ای که استفاده می‌کنید باید بتوانند گرما، رطوبت و فرسودگی تمیز کردن مداوم را تحمل کنند!

این نوع کاشی‌های برجسته را برای پشت روشویی در حمام امتحان کنید:

  • سرامیک براق
  • سرامیک پرسلان
  • سفالین
  • شیشه

کاشی شاخص حمام

نحوه انتخاب بهترین کاشی‌های برجسته برای حمام

از آنجایی که کاشی‌های برجسته مورد استفاده در حمام در معرض آب و رطوبت قرار می‌گیرند، باید ضد آب، ضد لک، لغزنده نبوده و تمیز نگه‌ داشتن آنها آسان باشد!

این مواد را برای کاشی برجسته را برای حمام خود امتحان کنید:

  • پرسلان  لعابدار
  • سرامیک مات
  • موزاییک
  • شیشه
  • رزین

آیا باید کاشی‌های شیشه‌ای در مقابل سرامیک را برای حمام خود انتخاب کنید؟ اگر بین شیشه و سرامیک برای مواد کاشی برجسته خود بحث می‌کنید، به خاطر داشته باشید که کاشی‌های شیشه‌ای باید به صورت حرفه‌ای نصب شوند. آن‌ها همچنین دوام بیشتری نسبت به سرامیک دارند و تمیز کردن آن‌ها راحت‌تر است و در رنگ‌ها و اشکال بسیار متنوعی وجود دارد. کاشی و سرامیک ممکن است از نظر رنگ یا طرح یکنواخت نباشد. برای اطلاعات بیشتر نمودار زیر را ببینید:

کاشی شاخص حمام

انتخاب کاشی‌های شاخص مناسب برای فضای حمام به شما بستگی دارد! در حالی که بودجه، اندازه فضا و دکوراسیون موجود باید در نظر گرفته شود، اندازه، شکل و سبک کاشی‌های شاخص همه به شما بستگی دارد!

خلاق و جسور باشید! حمامی بسازید که شخصیت شما را منعکس کند و احساسی را که می‌خواهید ایجاد کند، چه جشن و سرگرمی و چه آرامش بخش و جوان. از رنگ نترسید و هر چقدر که می‌خواهید با هم ترکیب کنید!

خیلی ساده، یک دیوار و یک رنگ را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را می‌خواهید به فضا اضافه کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *