انتخاب کاشی برجسته برای حمام

انتخاب کاشی برجسته برای حمام از مراکز فروش کاشی و سرامیک می‌تواند یک عنصر منحصر به فرد به فضای شما اضافه کند و سبکی را که می‌خواهید در فضای خود ایجاد کنید، ایجاد کند. قبل از اینکه در مورد کاشی‌های اصلی حمام خود تصمیم بگیرید، یک کاشی شاخص حمام را انتخاب کنید. کاشی شاخص باید منعکس کننده فضایی باشد که می‌خواهید ایجاد کنید. از قانون تناسب پیروی کنید و ۱۰ درصد از کاشی‌های حمام را به رنگ کاشی برجسته تبدیل کنید.

کاشی‌های برجسته به شما این امکان را می‌دهند که رنگ‌ها و الگوها را از هم جدا کنید یا به سادگی یک نقطه کانونی یا ویژگی به فضای حمام اضافه کنید. آیا ترفندهایی وجود دارد که باید قبل از انتخاب کاشی‌های برجسته برای حمام خود بدانید؟ بخوانید و ببینید!

کاشی شاخص حمام

هدف از کاشی‌های شاخص دقیقا چیست؟

کاشی‌های شاخص هر فضایی را روشن و شخصی می‌کنند. کاشی‌های شاخص به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به الگوها، طرح‌ها و رنگ‌ها به طرح موجود یا پایه شما در فضا اضافه کنند. افزودن کاشی‌های برجسته به فضای شما می‌تواند یک عنصر اضافی به طراحی کلی اضافه کند، یک موضوع را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کند یا چیزی منحصر به فرد ایجاد کند!

انتخاب کاشی‌های برجسته در حمام یک انتخاب عالی است، در حالی که کاشی‌های برجسته به طور سنتی در حمام و آشپزخانه برای دکوراسیون یا به عنوان یک ویژگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، طراحان بیشتر و بیشتر از آن‌ها برای روشن کردن هر اتاق یا منطقه‌ای در خانه، دفتر یا فضاهای بیرونی استفاده می‌کنند.

با کاشی‌های برجسته، انتخاب طرح شما بی‌پایان و زیبا است! با استفاده از کاشی‌های برجسته با حاشیه کاشی‌های برجسته با طراحی ساده، اثر هنری خود را بسازید. یا در اطراف شیرهای حمام خود یک زمینه هیجان‌انگیز ایجاد کنید تا فضای تاریک را روشن کنید!

یک طراحی باورنکردنی و شخصی می‌تواند یک فضای حمام معمولی را به محلی زیبا برای استراحت در پایان روز یا مکانی راحت، شاد و جادویی تبدیل کند!
کاشی شاخص حمام

قانون تناسب برای کاشی‌های برجسته در حمام

انتخاب کاشی برجسته برای حمام عالی است. حمام‌ها به طور کلی فضاهای کوچک‌تری در خانه هستند، بنابراین افزودن کاشی‌های برجسته می‌تواند فضا را روشن کند و در عین حال توهم فضای بزرگتر را ایجاد کند.
مانند هر قسمت کاشی کاری شده، کاشی‌های برجسته فضا را گسترش می‌دهند و محیطی تازه را ایجاد می‌کنند که تمیز کردن و نگهداری آن آسان است!

قانون کلی برای افزودن کاشی‌های شاخص به هر فضایی قانون ۶۰-۳۰-۱۰ است:

  1. ۶۰ درصد اتاق باید رنگ غالب باشد
  2. ۳۰ درصد اتاق باید رنگ ثانویه باشد
  3. ۱۰ درصد اتاق باید به رنگ برجسته باشد

کاشی‌های برجسته برای افزودن کمی رنگ، سبک و ظرافت به فضایی که اغلب توسط بسیاری از صاحبان خانه فراموش می‌شود، عالی هستند. یک فضای حمام دکور شده دوست‌داشتنی به ارزش خانه شما می‌افزاید، بنابراین اگر به فکر ایده‌هایی برای تزئین خانه خود برای فروش مجدد هستید، حمام را اصلاح کنید و چند کاشی برجسته اضافه کنید!

کاشی شاخص حمام

هنگام انتخاب کاشی برجسته برای حمام و برای یک فضای تازه تزئین شده، اکثر مردم ابتدا رنگ و سبک کاشی‌های اصلی را انتخاب می‌کنند، منطقی است، درست است؟

اما اگر آن را برعکس کنید چه می‌شود: در مورد رنگ و سبک کاشی شاخص که دوست دارید تصمیم بگیرید و سپس تصمیم بگیرید که از کدام کاشی‌ها در فضای اطراف کاشی‌های شاخص استفاده کنید.

اگر با اصول انتخاب کاشی آشنایی داشته باشید، بهترین انتخاب را خواهید کرد، از آنجایی که کاشی‌های شاخص در طرح‌های بسیاری موجود هستند، منطقی است که کاشی‌های برجسته را پیدا کنید که برای شما جذاب باشد و سپس بقیه فضا را در اطراف آنچه واقعاً دوست دارید طراحی کنید!
به عنوان مثال، یک حمام با کاشی سفید را می‌توان با استفاده از چند روش ساده شیک کرد:

منطقه حمام را می‌توان با کاشی‌های موزاییک آبی شطرنجی اطراف وان تزئین کرد. مثلا کاشی مرجان طرح اینکانتو آبی پولیش یک انتخاب عالی است. دوش می‌تواند یک کاشی نقره‌ای شیک و مواج مشکی در اطراف شیر آب داشته باشد.
دیوار پشت قسمت روشویی می‌تواند دارای یک دیوار موزاییک خاکستری و قرمز با حاشیه سیاه و سفید از کاشی‌های برجسته باشد.

کاشی‌های شاخص به شما این امکان را می‌دهند که طرح‌های جدید و اصلی را ایجاد کنید که در همه جا ندیده‌اید! نگاهی به ایده‌های ما در مورد مکان و نحوه استفاده از آن‌ها در حمام بیندازید. برای کمک به انتخاب پالت رنگ کاشی حمام، حتما مقالات مختلف کلینیک ساختمانی رجبیان را بخوانید ترفندهایی برای انتخاب بهترین کاشی‌های رنگی برای حمام و تمیز نگه داشتن این کاشی رنگی وجود دارد.

کاشی شاخص حمام

نحوه انتخاب کاشی‌های برجسته روی دیوارهای حمام

راه‌های زیادی برای استفاده از کاشی‌های برجسته برای شکستن یک دیوار رنگی ثابت در حمام وجود دارد. رنگ‌ها، سبک‌ها یا کاشی‌های شاخص شکل‌دار مختلف را برای ایجاد جلوه‌ای که به دنبال آن هستید، اضافه کنید.

یک حاشیه در اطراف دیوارها روی زمین یا زیر سقف اضافه کنید. شکل خود را انتخاب کنید – مارپیچ، منحنی، موج، مستطیل. سبک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد! یک ریل به دور دیوارها در ارتفاع صندلی اضافه کنید تا مناطق مختلف فضا را مشخص کنید. افزودن کاشی‌های برجسته به شما امکان می‌دهد از دو طرح روی دیوارها استفاده کنید – می‌توانید کاشی‌های مستطیلی را در زیر ریل با کاشی‌های مورب در بالا اضافه کنید. کاشی‌های تاکیدی مورد استفاده برای ریل می‌توانند پررنگ باشند، در حالی که کاشی‌های دیوار سایه‌هایی از همان رنگ هستند – خیره‌کننده!

یک طرح موزاییک سفارشی با کاشی‌های سفید رنگ را روی یک دیوار ساده اضافه کنید. برای ایجاد یک قاب عکس در اطراف پنجره، دیوار یا آینه، کاشی‌های برجسته را اضافه کنید. کاشی‌های برجسته را در اطراف درگاه یا طاق حمام اضافه کنید – وقتی وارد فضا می‌شوید حس شگفتی ایجاد کنید!
برای کمک به انتخاب کاشی‌های مناسب برای فضای خود، نحوه انتخاب بهترین کاشی‌های دیوار حمام را بخوانید!

نحوه انتخاب کاشی‌های برجسته در کف حمام

کف، فضای بزرگی در حمام است و اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما با کمی برنامه ریزی می‌توان آن را به یک ویژگی فوق‌العاده تبدیل کرد! یک کاشی کف موزاییکی با حاشیه برجسته اضافه کنید. یک مسیر در امتداد کف با استفاده از کاشی‌های برجسته اضافه کنید تا راه را به مناطق مختلف هدایت کنید. طرحی را برای تکمیل کاشی‌های دیوار انتخاب کنید.
با استفاده از مربع‌های کاشی برجسته در اطراف مناطق مختلف در فضای حمام، فضای کف را بشکنید. طرح‌های گل را برای آوردن فضای باز به داخل اضافه کنید!

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *