ارزش حمام مستر

دلایل مختلفی وجود دارد که ارزش حمام مستر را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید یک فضای اغلب دلخراش را به یک منطقه نشیمن گرم و قابل استفاده تبدیل کنید. همچنین، احتمالاً بازده مناسبی در سرمایه‌گذاری خود خواهید دید. افزودن حمام مستر می‌تواند ارزش فروش مجدد خانه شما را 10 تا 20 درصد افزایش دهد.
همچنین می‌تواند یک فضای هدر رفته را به فضایی لذت بخش برای خانه شما تبدیل کند. هزینه متوسط ​​حمام مستر بسته به لوله کشی موجود و وضعیت ساختمان شما متفاوت خواهد بود.

این راهنما شما را در مورد هر سوالی که ممکن است در مورد نصب حمام جدید در اتاق خواب خود داشته باشید، راهنمایی می‌کند. برای خواندن هر قسمت وقت بگذارید و همین سوالات را از خود بپرسید. ما مطمئن هستیم که در پایان این مقاله، شما آماده خواهید بود که پیشرفت کنید.

مهم‌ترین دلایل ارزش حمام مستر

مهم‌ترین دلایل ارزش حمام مستر شامل موارد زیر است:

  1. ارزش فروش مجدد
  2. قابلیت استفاده
  3. راحتی
  4. بازار پذیری

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. ارزش فروش مجدد

نصب حمام اضافی در هر نقطه از خانه می‌تواند ارزش فروش مجدد خانه شما را افزایش دهد. نصف حمام به طور کلی ارزش خانه شما را 10 درصد افزایش می‌دهد در حالی که حمام کامل می‌تواند ارزش خانه شما را تا 20 درصد افزایش دهد. یک حمام اضافه شده در هر جایی از خانه شما می‌تواند ارزش فروش مجدد را تا 20 درصد افزایش دهد، اما در اتاق خواب، این ارزش حتی بیشتر از این است.

حمام مستر

2. قابلیت استفاده

هیچ کس نمی‌خواهد وقت خود را در یک حمام سرد و کثیف بگذراند. اگر فقط از اتاق خواب خود به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده می‌کنید، از این متراژ اضافی استفاده زیادی نمی‌کنید. بازسازی اتاق و اضافه کردن حمام می‌تواند فضای شما را به یک منطقه نشیمن گرم و دلپذیر، شبیه به یک اتاق نشیمن دوم تبدیل کند.

3. راحتی

به همین ترتیب، هیچ کس دوست ندارد هر بار که نیاز به استفاده از حمام دارد از پله‌ها بالا و پایین بدود. اضافه کردن یک حمام به اتاق خواب، آن را برای خانواده و دوستان شما راحت‌تر می‌کند.

4. بازار پذیری

پس از اینکه شما و خانواده‌تان سال‌ها از حمام مستر بازسازی شده خود لذت بردید، خریداران بالقوه اضافه کردن یک اتاق خواب بازسازی شده با حمام را دوست خواهند داشت.

حمام مستر

هزینه حمام مستر چقدر است؟

کل هزینه نصب حمام زیر زمین به وضعیت کلی ساختمان شما بستگی دارد. آیا در حال حاضر اتاق کوچکی دارید که از بقیه منطقه محاصره شده است؟ اگر چنین است، می‌توانید لوله کشی و وسایل را با هزینه‌ای مناسب نصب کنید.

اما اگر نه، باید اتاق خواب خود را بازسازی کنید تا یک اتاق کوچک برای قرار دادن وسایل حمام ایجاد کنید. هزینه کلی برای اضافه کردن حمام در اتاق خواب متفاوت است. تفاوت در این هزینه ناشی از این است که آیا شما در یک فضای موجود می‌سازید یا اینکه حمام الحاقی به اتاق خواب موجود شما است.

ارزان‌ترین گزینه نصب یک نیم حمام ساده با یک توالت و یک روشویی است. اما اگر مایلید کمی بیشتر هزینه کنید، یک حمام کامل با وان و دوش می‌تواند ارزش خانه شما را تا حد زیادی افزایش دهد. اگر با اصول انتخاب کاشی آشنا باشید، می‌توانید بهترین کاشی‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنید. مثلا کاشی مرجان طرح اینکانتو آبی پولیش یک گزینه‌ی عالی برای حمام مستر است.

برای جزئیات بیشتر به کارشناسان ما در کلینیک ساختمانی رجبیان در ارتباط باشید.

چگونه ROI را برای بازسازی حمام مستر پیدا کنیم؟

اگر از قبل یک حمام مستر دارید، اما به بازسازی آن و احتمالا بزرگ‌ کردن آن فکر می‌کنید، چه؟ آیا ارزش سرمایه‌گذاری را خواهد داشت؟
با نظراتی که کارشناسان ما ارائه می‌دهند به نام ابزار هزینه در مقابل ارزش مشورت کنید. این موارد توضیح می‌دهد که خریداران سرمایه‌گذاری در بازسازی چه مقدار از فروش خانه‌های خود را بر اساس سال و منطقه کشور جبران کرده‌اند.

حمام مستر

تکمیل اتاق خواب و نصب حمام کار کوچکی نیست. شما باید لوله کشی جدید نصب کنید، برق را به بخش‌های جدید خانه خود گسترش دهید و حتی احتمالا اتاق‌های جدید بسازید. همه اینها باید تحت مجوز شهرداری محلی شما انجام شود. بنابراین، برای اطلاع از مجوزها و محدودیت‌های سند، حتما با شهرداری منطقه محلی خود تماس بگیرید.

اکثر شهر‌ها مجوزهای خاصی برای تکمیل یک مستر با دیوارهای اضافی و برق دارند. برخی نیز مجوز لوله کشی اضافه دارند. در حالی که این موارد ممکن است بیشتر از ارزش آن مشکل ساز به نظر برسد، بدانید که قوانین کشوری به محافظت از شما و دارایی‌تان کمک می‌کند. با کار و ساخت حمام تحت قوانین منطقه‌بندی محلی، یک محیط کارآمد و ایمن را تضمین می‌کنید.

اگرچه ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما حمام شما به گونه‌ای طراحی می‌شود که کیفیت و ایمنی را تضمین می‌کند. هر شهرداری قوانین منطقه‌بندی خاص خود را دارد، بنابراین حتما مستقیما با دفتر محلی خود تماس بگیرید یا از کارشناسان خبره در این مورد مشورت بگیرید تا بعدا دچار مشکلات با شهرداری و تبعات ان نشوید.

بنابراین آیا یک حمام مستر ارزشش را دارد؟

نصب حمام مستر ممکن است آسان نباشد، اما مطمئنا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. یک حمام جدید می‌تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد و زیرزمین شما را از فضای هدر رفته به یک منطقه نشیمن لذت بخش تبدیل کند. با این حال، قبل از شروع کار، تمام مجوزهای منطقه‌بندی مناسب را تضمین کنید، لوله کشی و سیم کشی موجود خانه خود را ارزیابی کنید و با یک پیمانکار دارای مجوز صحبت کنید تا یک طراحی کارآمد و شیک ایجاد کنید.

فضای محدود به این معنی نیست که نمی‌توانید طرح خود را زیباتر کنید. آینه‌ها، روشویی‌های کوچکتر و نورپردازی می‌توانند توهم فضا را حتی در حمام کوچکتر ایجاد کنند که البته هنگام انتخاب کاشی حمام از معتبرترین مراکز فروش کاشی و سرامیک حتما باید رنگ و اندازه‌ی کاشی را در نظر بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *