انتخاب کاشی حمام

انتخاب کاشی حمام همیشه می‌تواند مشکل باشد زیرا حمام نقش مهمی در خانه شما ایفا می‌کند و می‌تواند جلوه خاصی به خانه شما بدهد. ما در این مقاله سعی می‌کنیم با ارائه راه‌کارهایی شما را در انتخاب کاشی حمام کمک کنیم تا فضای زیبا و منحصر بفرد را برای خود داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

عاشق کاشی برجسته و متفاوت شوید

اگر بودجه شما اجازه کاشی برجسته را می‌دهد، پیشنهاد می‌کنم کاشی را پیدا کنید که ناامیدانه عاشق آن شده‌اید و حمام خود را متناسب با آن کاشی طراحی کنید. انواع مدل زیبای کاشی برای حمام در مراکز فروش کاشی و سرامیک وجود دارد.

اگر فکر نمی‌کنید بودجه شما اجازه کاشی‌های برجسته را می‌دهد، نگاهی دیگر بیندازید. حتی اگر کاشی‌های برجسته ممکن است گران باشند، مجبور نیستند سطح زیادی از حمام شما را بپوشانند. یک نوار از کاشی شیشه‌ای شخصیت بسیار زیادی می‌افزاید. یک دوش از کاشی‌های مرمری می‌تواند به سرعت زیبایی یک دیوار به ظاهر ارزان قیمت و مقرون به صرفه را بالا ببرد. حتی یک کاشی و سرامیک با رنگ غیرمنتظره می‌تواند جذابیت بیشتری ایجاد کند.

اگر کاشی شاخصی متناسب با بودجه خود پیدا نکردید، کمی بیشتر وقت بگذارید. قطعاً کاشی‌های برجسته‌ای وجود دارند که ارزش بالایی دارند.

این اولین قدم شما در فرآیند خرید کاشی است، پیشنهاد ما در کلینیک ساختمانی رجبیان به شما این است که سعی کنید کاشی‌هایی را انتخاب کنید که خیلی شیک نیستند. اگر آن‌ها خیلی شیک هستند، حمام به سرعت قدیمی می‌شود. همچنین، کاشی را با در نظر گرفتن فروش مجدد انتخاب نکنید. برای خود و رویاهای طراحی خود انتخاب کنید.

کاشی حمام

به رنگ اصلی خانه توجه کنید

آشنایی با اصول انتخاب کاشی به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشید، کاشی در هر رنگ ممکن در مراکز خرید کاشی سرامیک مرجان موجود است. به همین دلیل است که انتخاب رنگ کاشی حمام می‌تواند فلج کننده باشد. من می‌گویم با کاشی اصلی خود شروع کنید. کاشی تاکیدی مورد علاقه خود را پیدا کنید، سپس طرح رنگی خود را از آنجا بسازید. در بازار کاشی مرجان طرح اینکانتو آبی پولیش یکی از پرفروش‌ترین کاشی‌ها می‌باشد.

کاشی‌هایی که بدنه حمام شما را تشکیل می‌دهند، دیوارها و پوشش‌های کف، بهترین رنگ سفید یا خنثی هستند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که می‌خواهید کاشی برجسته شما ستاره نمایش حمام باشد. اگر رنگ‌های سفید یا خنثی برای شما خسته کننده به نظر می‌رسد، در نظر بگیرید که بسیاری از بافت‌های واقعا زیبا در آن رنگ‌های سفید و خنثی موجود است. من بافت‌هایی را دوست دارم که چوب ظریف، دانه یا بتن قدیمی را تداعی می‌کنند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که کاشی تیره روی کف شما اغلب به نظر می‌رسد که نیاز به تمیز کردن دارد. اگر یک حمام کوچک دارید، احتمالاً می‌خواهید از رنگ‌های تیره اجتناب کنید. به این دلیل که رنگ‌های تیره روی دیوارها خسته کننده خواهند بود و حمام شما را کوچکتر نشان می‌دهند. (البته اگر برای شما کلمه «ممکن» به معنی «ممکن» باشد – یا احساس می‌کنید حمام شما بیش از حد ساده است که احساس راحتی نمی‌کنید – کاشی‌های تیره‌تر می‌تواند به نفع شما باشد).

کاشی حمام

کاشی حمام را برای کف خود انتخاب کنید

اکنون که رنگ و متریالی را انتخاب کرده‌اید، فکر کردن روی کاشی خاصی برای کف آسان‌تر است. من پیشنهاد می‌کنم از کاشی بزرگتری در کف اصلی خود استفاده کنید. این کار خطوط دوغاب را که تمیز نگه داشتن آن‌ها سخت‌تر از خود کاشی‌ها است، به حداقل می‌رساند.

می‌توانید کاشی را انتخاب کنید که لزوماً برای کف طراحی نشده باشد، اما مطمئن شوید که آزمایش لغزش انجام دهید: کاشی را خیس کنید و پای برهنه خود را روی سطح حرکت دهید. آیا سقوط می‌کنید؟

در حمام، احتمالاً برای تسهیل بندکشی مناسب، به قالب کوچکتر یا کاشی موزاییکی نیاز دارید. تعداد زیادی کاشی کف با فرمت بزرگ وجود دارد که در اندازه‌های کوچکتر موجود هستند. اگر می‌خواهید رنگ کف شما در قسمت دوش شما ادامه پیدا کند، این کار مفید است.

همچنین می‌توانید از رنگ کاملاً متفاوتی در قسمت حمام خود استفاده کنید یا با شکل‌های متفاوتی بازی کنید. شاید حتی مواد را تغییر دهید. من عاشق کاشی موزاییکی روی قسمت کف دوش هستم.

کاشی حمام

کاشی اصلی دیوارهای خود را انتخاب کنید

در واقع، گزینه‌های متفاوتی برای کاشی‌های حمام و روی دیوارها را می‌توانید انتخاب کنید. اما خوشبختانه شما قبلاً یک کاشی برجسته را انتخاب کرده‌اید که دوست دارید. شما همچنین یک طرح رنگ و متریال انتخاب کرده‌اید. ممکن است در این مرحله بپرسید: «آیا کاشی‌های کف و دیوار حمام باید مطابقت داشته باشند؟» آن‌ها می‌توانند یکسان و هم رنگ باشند، اما مطمئنا مجبور نیستید آن‌ها را مطابق هم انتخاب کنید.

این قسمت مکان خوبی برای مکث و بررسی دقیق بودجه است، زیرا احتمالا مساحت زیادی را برای پوشش خواهید داشت. با در دست داشتن کاشی‌های برجسته و بودجه خود، پس زمینه‌ای خنثی را برای کاشی‌های برجسته، وان حمام، وسایل و کابینت‌های خود جستجو کنید.

کاشی‌های حمام «خنثی» روی دیوارها نباید خسته کننده یا غیر جالب باشد. در واقع نباید به این معنی باشد که بعد از مدت کوتاهی از آن‌ها زده می‌شوید. این کاشی است که بیشتر حمام شما را می‌پوشاند. مطمئن شوید که با آن‌ها احساس راحتی می‌کنید.

اگر «پس‌زمینه خنثی» برای شما بی‌حال و خسته کننده است، ناامید نشوید. اگر می‌خواهید از یک کاشی برای پوشاندن دیوارهای حمام خود استفاده کنید، می‌تواند انتخاب کاملا مناسبی داشته باشید. بدانید که کاشی مورد نظر شما از نظر بصری انرژی زیادی ایجاد خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که می‌خواهید چنین انرژی در حمام خود داشته باشید و همانطورکه می‌دانید کاشی‌های حمام را برای مدت طولانی می‌خواهید، زیرا کاشی در ساختمان کمی ماندگارتر از رنگ است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *