انتخاب روشویی حمام

انتخاب روشویی حمام می‌تواند سخت و پیچیده شود. نکات زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید از مراکز فروش کاشی و سرامیک در نظر بگیرید، از سبک، اندازه و متریال روشویی. شما همچنین باید کاشی پشت روشویی را در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که آن را درزبندی کنید.
اگر می‌خواهید چطور یک روشویی حمام انتخاب کنید، باید نحوه انتخاب وسایل اطراف آن، از جمله آینه حمام، سینک روشویی و دیوارکوب را نیز در نظر بگیرید. دلیل آن این است که شما واقعا نمی‌توانید یکی از این وسایل حمام را بدون در نظر گرفتن بقیه انتخاب کنید.

مهم‌ترین نکات انتخاب روشویی حمام

مهم‌ترین نکات انتخاب روشویی حمام عبارت است از:

  1. اندازه مناسب روشویی را برای فضای خود تعیین کنید
  2. قبل از انتخاب روشویی حمام، قد را تست کنید
  3. تصمیم بگیرید که آیا یک روشویی می‌خواهید که همراه با سینک باشد
  4. سینک را به درستی اندازه‌گیری کنید
  5. بدانید چه موادی از کانترها نگهداری کمتری دارند
  6. کاشی خود را به روش درست درزبندی کنید
  7. کاشی پشت روشویی حمام را انتخاب کنید
  8. از آینه‌ای استفاده کنید که متناسب با ظاهر شما باشد

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. اندازه مناسب روشویی را برای فضای خود تعیین کنید

یکی از اولین تصمیماتی که می‌خواهید بگیرید تعیین اندازه روشویی می‌باشد.
اندازه‌های روشویی استاندارد و اندازه‌های راحتی (برای افراد بلند قد) وجود دارد. ممکن است یک روشویی یک نفره با یک سینک یا یک روشویی دو نفره با دو سینک بخواهید و اگر یک روشویی شناور دریافت می‌کنید که در زمین تعبیه نشده، بلکه در دیوار پشت آن تعبیه شده است، باید ارتفاع، عرض و عمق را نیز برای آن در نظر بگیرید.

انتخاب روشویی حمام

2. قبل از انتخاب روشویی حمام، قد را تست کنید

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که ارتفاع روشویی که می‌خواهید سفارش دهید واقعا راحت است، این مطلب را باید بدانید که روشویی حمام شما چقدر باید باشد. در آن، ما نحوه تست ارتفاع را قبل از اینکه حتی روشویی حمام خود را سفارش دهید، توضیح می‌دهیم. ما همچنین تفاوت‌های بین روشویی شناور، روشویی ظرف و روشویی قفسه باز را توضیح می‌دهیم و این که چگونه این انواع روشویی روی ارتفاع روشویی تأثیر می‌گذارند و اگر روشویی دارید که عموماً دوست دارید اما از قد آن راضی نیستید، در این مقاله نحوه تغییر ارتفاع آن را بیابید.

3. تصمیم بگیرید که آیا یک روشویی می‌خواهید که همراه با سینک باشد

اگر می‌خواهید فرآیند بازسازی خود را ساده کنید، ممکن است بخواهید یک روشویی حمام با سینک و شیر آب کاملا هماهنگ تهیه کنید. این فقط تا حدی واقع‌بینانه است. آیا روشویی حمام با سینک و شیر آب به صورت ست عرضه می‌شود؟ برای پیدا کردن آنچه می‌توانید انتظار داشته باشید و دقیقا چگونه آن را پیدا کنید.
همچنین، در حالی که بیشتر روشویی‌های حمام دارای یک میز هستند، ممکن است شما پیشخوان خود را داشته باشید که بخواهید از آن استفاده کنید. بنابراین در این مقاله همچنین توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید کابینت و رومیزی حمام را که جداگانه فروخته می‌شوند پیدا کنید.

4. سینک را به درستی اندازه‌گیری کنید

با فرض اینکه شما یک سینک جدا از روشویی می‌خرید، باید بدانید که سینک‌ها چگونه اندازه‌گیری می‌شوند و سینک ظرفشویی با چه اندازه‌ای بهترین کار را با روکشی که انتخاب کرده‌اید، دارد. سینک حمام با اندازه مناسب برای روشویی شما چیست؟ حاوی یک راهنمای اندازه کامل است که دقیقاً نحوه انتخاب سینک مناسب را به شما می‌گوید. همچنین، ما شما را با انواع مختلف سینک و نحوه اندازه‌گیری آن‌ها آشنا می‌کنیم. اینها عبارتند از سینک ظرفشویی، سینک یکپارچه، سینک ظرفشویی، سینک زیر سوار/یکپارچه و سینک دوبل.
انتخاب ابعاد مناسب برای سینک برای اینکه بتوانید از روشویی حمام خود لذت ببرید بسیار مهم است. شما نمی‌خواهید با فضای بسیار کم یا بیش از حد پیشخوان باقی بمانید، درست است؟

کاشی حمام

5. بدانید چه موادی از کانترها نگهداری کمتری دارند

هنگام انتخاب روشویی حمام جنس روشویی کلید خوشبختی شما خواهد بود. اگر نمی‌خواهید روزانه آن را پاک کنید، نمی‌خواهید ماده‌ای زیبا داشته باشید، در حالیکه لکه‌های آب را نشان می‌دهد.
در کوارتز، گرانیت یا سنگ مرمر برای روشویی حمام؟ ما سنگ طبیعی و کوارتز مهندسی شده را با هم مقایسه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا تعیین کنید که آیا می‌خواهید یک کانتر از یکی از این مواد محبوب و زیبا ساخته شده باشد یا خیر.

6. کاشی خود را به روش درست درزبندی کنید

اینکه آیا شما نیاز به درزبندی در اطراف روشویی حمام خود دارید بستگی به نوع روشویی شما دارد: شناور، کابینت یا ایستاده. اما مطمئناً می‌خواهید درزگیری انجام دهید. ما همچنین به این موضوع می‌پردازیم که اگر قبلاً مشکل قالب حمام دارید، چه کاری باید انجام دهید و چه اقداماتی برای جلوگیری از آن در آینده انجام دهید. (نکته: هرگز روی قالب موجود درز نزنید. فقط به این دلیل که دیگر نمی‌توانید آن را ببینید، به این معنی نیست که رشد نمی‌کند و به دیوارهای شما آسیب نمی‌رساند!)

انتخاب روشویی حمام

7. کاشی پشت روشویی حمام را انتخاب کنید

ما در مورد ارتفاع‌های متداول بک اسپلش، از جمله آب‌پاش‌های 10 سانتی‌متری، از سقف تا سقف و کف تا سقف صحبت می‌کنیم. و سپس به شما خواهیم گفت که چگونه ارتفاع شیر آب خود را نسبت به پشتی روشویی حمام که انتخاب کرده‌اید اندازه کنید.

8. از آینه‌ای استفاده کنید که متناسب با ظاهر شما باشد

ابتدا، می‌خواهید روشویی را انتخاب کنید که برای شما راحت باشد – و برای هرکسی که حمام را با او شریک هستید – برای استفاده منظم. این بدان معناست که نه تنها ارتفاع مناسب است، بلکه فضای کافی برای رفع نیازهای شما وجود دارد.

دوم، شما یک روشویی حمام نمی‌خواهید که فقط در روز اول عالی به نظر برسد! شما می‌خواهید متریالی را انتخاب کنید که به راحتی زیبایی آن را حفظ کنید.

سوم، شما می‌توانید زیباترین روشویی حمام را تهیه کنید، اما اگر اندازه آن برای فضای شما مناسب نباشد، هرگز درست به نظر نمی‌رسد. اما بعد از اینکه روشویی اندازه مناسب را تهیه کردید، همچنین باید وسایل را به درستی اندازه و در اطراف آن قرار دهید، از جمله آینه حمام و دیوارکوب.

توجه: روشویی حمام می‌تواند هزینه قابل توجهی داشته باشد. نکات بسیاری از طراحان را دریافت خواهید کرد، از جمله چندین نکته در مورد چگونگی صرفه جویی در روشویی حمام.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *