واقعیت کفپوش کاشی

چند واقعیت کفپوش کاشی در سال 2021 ممکن است برای شما جالب باشد، آیا می‌دانستید که قدیمی‌ترین کاشی‌های شناخته شده در یک حفاری باستان‌شناسی در مصر پیدا شد و قدمت آن به حدود ۴۷۰۰ سال قبل از میلاد می‌رسد؟
علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش کاشی هستید؟
ما می‌دانیم که یافتن حقایق و ارقام در مورد کفپوش کاشی می‌تواند زمان بر و خسته کننده باشد، بنابراین ما این لیست از ۱۰۱ واقعیت، یادداشت و آمار برتر را گردآوری کردیم تا بتوانید به راحتی به آن‌ها مراجعه کنید و در هر زمانی در آینده به آن‌ها مراجعه کنید.

این فضا دائماً در حال تغییر است، بنابراین اگر واقعیتی را مشاهده کردید که به روز نیست، با خیال راحت به ما اطلاع دهید. و اگر آماری می‌دانید که باید اضافه کنیم، آن را نیز به ما اطلاع دهید!

کاشی مرجان طرح کرانه

  • از دیگر بازارهای جغرافیایی قابل توجه ژاپن و کانادا هستند که هر کدام به ترتیب ۳.۵٪ و ۵.۸٪ در دوره ۲۰۲۰-۲۰۲۷ رشد خواهند کرد.
    پیش‌بینی می‌شود در اروپا، آلمان تقریباً ۴.۱٪ CAGR رشد کند در حالی که بقیه بازار اروپا (همانطور که در مطالعه تعریف شده است) تا سال ۲۰۲۷ به ۱۹.۷ میلیارد دلار خواهد رسید.
  • کاشی‌ها با آجرهای سفالی دست‌ساز که در زمان تولید لعاب در زمان سلسله شانگ یین (۱۵۲۳-۱۰۲۸ قبل از میلاد) زیر نور خورشید خشک می‌شدند، شروع شدند.
  • کاشی گرانیتی از سنگ آتشفشانی (یا آذرین) ساخته شده است.
  • کلمه «سرامیک از کلمه یونانی *Keramos» به معنای *سفال «،» سفال پاتر «یا» یک سفالگر” می‌آید.
  • چگالی کاشی پرسلان آن را برای فضای بیرونی در آب و هوای سرد مناسب می‌کند و کاشی‌های پر فروش مراکز فروش کاشی و سرامیک هستند.
  • اثر درخشان کوارتزیت بر روی کاشی‌ها از طریق ترکیبی از مواد خاص و فناوری چاپ کاشی به دست می‌آید.
  • بافت‌های طبیعی روی کاشی‌ها را می‌توان با استفاده از سنگ آهک یا یک سنگ لایه لایه، تولید کرد، زیرا آن‌ها مواد معدنی از سطح زمین که بیش از هزار سال عمر دارند هستند یا می‌توانند از طریق چاپ کاشی بازتولید شوند.
  • کاشی معدنی از خاک رس طبیعی یا شیل ساخته شده است و به دلیل مواد معدنی مورد استفاده و دمای پخت بالا، معمولاً از آجرهای رسی معمولی سخت‌تر هستند.
  • کاشی‌های آبی روشن که بر روی دیوارهای راهروی زیرزمینی هرم پلکانی در مصر یافت شده اند، تقریباً ۴۶۵۰ سال پیش ساخته شده‌اند، گفته می‌شود که قدیمی‌ترین کاشی‌های جهان هستند. اینها کاشی‌های کمیاب هستند که با ماسه صحرا به عنوان ماده اصلی ساخته شده اند. کاشی‌ها دارای سطحی زیبا و عارفانه به رنگ آبی فیروزه‌ای هستند که با مس ایجاد شده است. فیروزه‌ای رنگ اصیل و نمادی از خانواده سلطنتی و اشراف به شمار می‌رفت.
  • کاشی برای اولین بار در ژاپن در دوره آسوکا (۵۹۲-۷۱۰) ظاهر شد. با توجه به وقایع نگاری در ژاپن (نیهون شوکی)، دومین کتاب قدیمی تاریخ ژاپن، مجسمه بودا و کتاب مقدس بودایی در سال ۵۳۸ از پادشاهی کره باستانی باکجه وارد ژاپن شد، بر اساس تواریخ ژاپن (نیهون شوکی).
  • محبوب‌ترین شکل‌های کاشی مربع و مستطیل هستند، زیرا ساده‌ترین و آسان‌ترین شکل‌ها هستند و روی دیوارها و کف قرار می‌گیرند.

کاشی مرجان طرح فیوردو

  • با اختلاط طبیعی فراوان از آهن، مس، کروم، کبالت، نیکل، آنتیموان و سایر ترکیبات فلزی با مواد تشکیل دهنده خاک و پختن در دمای بالای حدود ۱۰۰۰ درجه سانتی‌گراد، رنگ‌های مختلف از طریق واکنش‌های شیمیایی ظاهر می‌شوند.
  • ماده اولیه کاشی‌ها خاک رسی است که شکلی از گرانیت فرسوده، همراه با سایر مواد تشکیل دهنده مانند: فلدسپات، سنگ پاترز، سنگ آهک، تالک و غیره می‌باشد. امروزه، این مخلوط برای اطمینان از بهترین کیفیت، بر اساس محل استفاده کاشی استفاده می‌شوند. کاشی‌هایی که قدمت صنایع مدرن دارند، اغلب با خاک‌های مزارع یا کوه‌های مجاور، با پردازش محدود مانند الک کردن ذرات درشت ساخته می‌شوند.
  • کاشی‌های مقاوم در برابر آب و هوا، ضد حریق و ضد آب بهترین مصالح تکمیلی برای محافظت از دیوارها و کف ساختمان‌ها هستند.
  • کاشی می‌تواند اتاق را بزرگ‌تر کند. کاشی پولیش منعکس کننده است و نور را با یک پوشش جذاب از دیوارها یا کف منعکس می‌کند و اتاق بزرگتر به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید با استفاده از کاشی‌هایی با فرمت بزرگ، اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید.
  • کاشی نصب منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. همه کاشی‌ها به طور جداگانه با ملات به دیوار یا کف متصل نمی‌شوند. کاشی‌های موزاییکی که ابعاد آن‌ها ۲.۵ سانتی‌متر در ۲.۵ سانتی‌متر یا کوچک‌تر است، روی صفحات مشبک توری موجود است.کاشی مرجان طرح لیو
  • کاشی دوام گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. کاشی، صرف نظر از مواد، آب را دفع می‌کند. مواد کاشی همچنین در برابر لکه‌ها، کپک‌ها مقاومت می‌کنند و با مراقبت مناسب، کاشی کف، دیوار، یا پاشش پشت کاشی می‌تواند چندین دهه دوام بیاورد. پرسلان بر پایه خاک رس بادوام‌ترین نوع کاشی موجود در بازار است.
  • کاشی می‌تواند یک گزینه کفپوش ضد آب باشد. در حالی که همه کاشی‌ها آب را دفع می‌کنند، همه کاشی‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند. پرسلان، ساخته شده از خاک رس کائولن، ذاتا ضد آب است. اما بدنه‌ی سرامیک، ساخته شده از خاک رس درشت و، متخلخل است  بنابراین، کاشی و سرامیک تنها زمانی ضد آب است که لعاب داشته باشد.
  • کفپوش کاشی دارای شرایط تعمیر و نگهداری کمی است. کفپوش کاشی حاوی گرد و غبار، کثیفی و مواد حساسیت‌زا نیست که تمیز کردن آن را آسان می‌کند. جاروبرقی یا پاک کننده میکروفیبر به طور موثر آلودگی‌های سطح را از بین می‌برد. بند کاشی ممکن است نیاز به آب‌بندی مجدد سالانه برای عملکرد بهینه داشته باشد.
  • که با کاشی و سرامیک متفاوت است. جذابیت پرسلان از توانایی آن در تقلید از سنگ طبیعی، آجر یا چوب – و بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری ناشی می‌شود. بزرگ‌ترین اشکال کاشی پرسلان این است که نصب آن می‌تواند مشکل باشد. بسیاری از صاحبان خانه فراموش می‌کنند که هنگام قرار دادن این نوع کفپوش به چسب نیز نیاز دارند.
  • کاشی و سرامیک یکی از رایج‌ترین انواع کاشی است که در خانه یافت می‌شود زیرا برای بسیاری از کاربردها مناسب است. برای همین هنگام خرید حتما به نکات انتخاب کاشی توجه داشته باشید. افزایش دوام، کاشی و سرامیک را برای هر اتاقی در خانه، مانند: آشپزخانه، حمام، یا حتی ورودی، ایده‌آل می‌کند.
  • مقاومت در برابر لکه کاشی پولیش آن را جایگزینی فوق العاده برای سنگ طبیعی می‌کند. مایعات و هر نوع غذای اسیدی مانند: لیمو و سرکه به راحتی و بدون هیچ گونه لکه گیری دائمی پاک می‌شوند. این نوع کاشی همچنین زیبایی مناسبی را ارائه می‌دهند. یک اشکال احتمالی این نوع کاشی این است است که به راحتی در امتداد لبه‌ها زدگی ایجاد می‌کند. به همین دلیل، استفاده از کاشی‌های پولیش در مکان‌های پرتردد مانند کف آشپزخانه و حمام توصیه نمی‌شود.
  • کاشی‌های سیمانی از قرن نوزدهم وجود داشته‌اند و در حال حاضر در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاشی‌های سیمانی بسیار متنوع هستند و می‌توانند الگوها و رنگ‌های شگفت‌انگیزی را در اختیار شما قرار دهند.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *